Amb aquesta funció Terrassa participa en l’acció territorial “Cap butaca buida”, que el 16 de març vol convertir Catalunya en la capital mundial de les arts escèniques.
NAVAJA es una peça de dansa que es confecciona a partir de codis extrets de plataformes digitals de consum. L’obra presenta un autoretrat escènic sobre poètiques sexoafectives en l’autoaprenentatge dictat per un algoritme en l’adolescència. Cinc personatges denominats LOINKS emmarcats en una demo abandonada a mig programar, emprenen un no-viatge on l’autoemulació i la performativitat sostenen la seva existencia.
És una proposta de laSADCUM, un projecte de dansa nascut l’any 2019 amb base a Barcelona, que s’enfoca en el món digital i la virtualitat com a temes transversals en els seus projectes. Són autors de les peces de dansa The Uncanny Valley (2019), The Lesson (2020) i Aclucalls (2022), però també han creat exposicions, tallers i programes de comissariat.
Autoria: laSADCUM
Direcció: Guillem Jiménez
Assistència de direcció: Vera Palomino
Coreografia: Guillem Jiménez amb col·laboració de lis intèrprets
Interpretació: Judit Amengual, Laia Camps, Guillem Jiménez, Wilchaan Roy, Javi Valls
Composició musical: Alejandro Da Rocha, Guillem Jiménez
Col·laboració musical: Tarta Relena
Disseny d’il·luminació: Oscila
Disseny de vestuari: Gina Berenguer
Escenografía: Oriol Corral
Maquillatge: Juan Galo
Producció: Lila Brick (Muntsa Roca), Blanca Sartorius
Assessorament artístic: Roberto Fratini, Juan Carlos Lérida
Coproducció: Dansa Metropolitana
Amb la col·laboració de: Paral·lel 62
Amb el suport de: El Corralito CCA (TNT’23), Fabra i Coats (Fàbrica de creació), Laboratori Escénic (CCCB), Generalitat de Catalunya i Estruch (Fàbrica de creació de les arts en viu).